عاشق آرش برهانی

عاشق آرش برهانی

ورزشی

مزاحم زیاد

تلفن همراهش  در روز زیاد زنگ می خورد و همین موضوع باعث شد تا او خط هایش را زیاد تغییر دهد .

پیانو می زند

آرش برهانی علاقه زیادی به موسیقی دارد . اگر هم فوتبالیست نمی شد ، شغلی را که انتخاب می کرد تدریس موسیقی بود . درست مثل برادرش سیاوش که استاد موسیقی است و در دانشگاه تهران موسیقی تدریس می کند . البته شماره 9 خودش هم پیانو می زند و در این زمینه مهارت خاصی دارد .

ولنجک...

محل سکونتش در ولنجک است . او در یک آپارتمان خیلی شیک در بالای شهر زندگی می کند که البته هنوز هم وحید طالب زاده یکی از همسایه های او در این آپارتمان است .

خط رند...

علاقه زیادی به خط های رند دارد و اصولا هر شماره ای که داشته با تکرار همراه بوده مثل خطی که الان دارد .

ولخرج...

اطرافیانش او را یک بازیکن ولخرج معرفی می کنند، اما خودش چندان هم معتقد نیست ولخرج است . برهانی می گوید هر چیزی را که نیاز داشته باشم، می خرم ، اما در کل دست به جیبش خوب است .

با امیرآبادی

رفیق صمیمی او در تیم امیرآبادی است . همیشه با هم هستند و در همه حال هم پلی استیشن را دارند . برهانی در اردوها یا با زندی هم اتاق است ویا با امیرآبادی .

هنرمندان محبوب...

امیرجفعفری ، علی صادقی ، امیرغفارمنش و پوریا پورسرخ از بازیگران مورد علاقه او هستند تا این گونه ثابت کند بیشتر کارهای طنز تلویزیونی علاقه دارد . البته برهانی می گوید به جز پورسرخ که هنوز نمی داند ، استقلالی است بقیه این هنرمندان آبی تیر هستند.

به دنبال شرک

علاقه زیادی به کارتون های شرک دارد. به خاطر همین همیشه به دنبال تهیه فیلم شرک است. تا الان هم انگار شرک ۴و ۵ را هم تماشا کرده است.

Blue Chanel

همیشه ادکلن Blue Chanel را می زند و به این عطر علاقه زیادی دارد. آن هم به خاطر بوی ماندگارش است. برهانی از لباس های مارک دار هم وقتی استفاده می کند که از نوع لباس و رنگ آن خوشش بیاید. سعی می کند همیشه شیک پوش باشد و لباسی را انتخاب می کند که به تنش بیاید.

لیونل مسی...

به بازی مسی علاقه زیادی دارد و او را به عنوان یکی از برترین فوتبالیست های دنیا معرفی می کند. برهانی از بین تیم های اروپایی بیشتر طرفدار بارسلونا است.

قصد ازدواج ندارد

فعلا قصد ازدواج ندارد. دوست دارد همه فکر و ذکرش معطوف فوتبال و به دنبال پیشرفت در این رشته ورزشی مورد علاقه اش باشد. برهانی در حال حاصر با سیاوش برادرش زندگی می کند.

سکه بهترین هدیه

بهترین هدیه تولد را سکه عنوان می کند. به خاطر همین اگر بخواهد به یک نفر هدیه بدهد سکه تقدیم او می کند. حتما برای خود آرش هم بهترین هدیه می تواند سکه باشد.

خوب،گرم و مودب

رابطه اش با خبرنگاران خوب و گرم است. او در همه حال مودب صحبت می کند و هیچ وقت به کسی بی احترامی نمی کند.در تمرین هم همیشه با خنده و رویی باز با هواداران برخورد می کند تا همین موضوع یکی از رمز های محبوبیت او باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: لیلا ׀ تاریخ: سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ashegarashborhani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com